Ocenění

 

11. ročník České ceny za PR: kampaň REVMA VÝZVA: 2. místo Farmacie, zdravotnictví, 3. místo Státní správa, veřejný a neziskový sektor, (http://www.cenapr.cz). Děkujeme Revma Lize v ČR, Ústavu Lékového průvodce, jakož i partnerům (Pfizer, Abbvie, MZ ČR) a Revmatologické společnosti.


3. místo v soutěži Česká cena za PR 2014 (APRA) v kategorii Společenská odpovědnost a filantropie s projektem “V kůži parkinsonika” pro společnost Abbvie a Společnost Parkinson.

 

Berlínské Digital Communication Awards 2011 pro "Intranet ČIS"

 

Ocenění v rámci Ogilvy

 

 Obálka roku 2008

Strategie magazín - Sujet focus 2010 - 1.misto v kategoriích líbivost/afinita/zapamatovatelnost

 

 

Top 5 vizuálůl Marketing&Media 2008

X